In Laos - Reisverslag uit Pāksey, Bangladesh van Mekongfietser - WaarBenJij.nu In Laos - Reisverslag uit Pāksey, Bangladesh van Mekongfietser - WaarBenJij.nu

In Laos

Door: Mekongfietser

Blijf op de hoogte en volg Mekongfietser

19 November 2012 | Bangladesh, Pāksey

Gelukt! Eindelijk contact en kan ik inloggen. Blijkbaar zijn ze in Laos slimmer dan in Thailand. Ik zit nu in Pakse, Laos dus. Vreemde stad, want qua drukte lijkt het niet op een stad.Wel zijn er veel toeristen, die allemaal hier in de buurt aan het rondzwerven zijn.
Het fietsen valt mee. De laatste ritten in Thailand waren door steile hellingen wat zwaarder, maar ik liet me niet kisten en bleef zitten, want dat is beter voor de balans. Morgen ga ik de Bolaven in en dat is het echte klimwerk. Zweten dus. Sla me er wel doorheen. Het moet er mooi zijn. (Ik wordt helemaal gestoord van die spatiebalk hier. De woorden plakken steeds aan elkaar.)
Ik ben nog gezond en voel me fit. En daar hou ik het even bij, want de herrie hier maakt dat ik me niet kan concentreren.
Zolang het zonnetje schijnt en de halve liters bier ijskoud zijn, hou ik het wel uit. Tot het volgende verslag.

  • 19 November 2012 - 21:59

    Bianca:

    Goed bezig, toon!

    Geniet van je vakantie en die heerlijke pullen bier!

  • 20 November 2012 - 10:03

    Antoon Cranenbroek:

    Halo Toon. Hier deze tekst is voor jou. Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind zichzelf een weg baant. ..Tekst en muizek Boudewijn de Groot..Toon geniet er van in deze geheel andere cultuur...wij blijven jou volgen..groetjes..XXX

  • 20 November 2012 - 16:08

    Embert:

    En nu toon, naar het noorden of het zuiden? Of naar Attapeu, daar konden wij niet komen omdat er niemand heenging, ook geen openbaar vervoer Zet hem op!

  • 20 November 2012 - 21:48

    Rene Verhaeg:

    Toon leuk dat het je goed gaat, houwe zo.

  • 21 November 2012 - 16:21

    Helmy Hurkmans:

    Toon, ik hoop dat alles naar wens gaat ,wij zijn hartstikke benieuwt naar wat je ziet en beleeft
    kijk goed uit en geniet van je vakantie tot ziens ik hoor of lees wanneer je weer in Asten bent
    groeten uit het koude Someren

  • 21 November 2012 - 23:06

    Jet:


    Wat fijn, dat zonnetje! Hier is het grauw weer en om 4 uur lijkt het al donker te worden.

    Groetjes jet.

  • 22 November 2012 - 17:36

    Ursula:

    We wachten op het vervolg. Suc6 en genieten daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Pāksey

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Terugblik deel twee

23 December 2012

Terugblik deel 1

29 November 2012

Cambodja

19 November 2012

In Laos

03 November 2012

Nog niet weg
Mekongfietser

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 7774

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 27 Maart 2014

Nog niet weg

23 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: